ayseyilmazzzz6161 bende hep baklavalık yufkadan yaparım büzgülü baklavayı da biliyorum da içi boş gibi geliyo klasik baklavaya göre o yüzden denemedim hiç Bi tepsi için 3 su bardağı su 3 su bardağı şeker koyup kaynatın şerbet soğuk olmalı
Ben tepsiyi eritilmiş tereyağı ile yağlıyorum(eriyince çıkan köpüğü alın pişince yanık gibi oluyo çünkü) her katı serdikçe yağlıyorum 3 katta 1 kırılmış ceviz koyarım yoksa tuzsuz fıstık böyle böyle 40 kat bitene kadar yaparım son 10 yufka kala ceviz koymayı bırakır kalan Yufkaları sadece yağlarım
İsterseniz 20 yufkaya kadar sadece yağlayıp 20. De ceviz serpebilirsiniz kalanları da sadece yağlayabilirsiniz size kalmış sonra normal dilim dilim kesip kalan yağı dökerim 160 derece 1 saate ayarlarım yavaş ve düşük ısıda pişerse daha güzel çıtır ve kızarmış oluyo fırından çıkınca biraz ılıklaştıktan sonra şerbeti döküyorum ben mis eşim malzemeleri alıp gelsin başlıcam birazdan bende