Mnevvr53 Seherucr hayirlisiyla kucagina al canim bazi bebekler kuveze bile girmiyo o haftada , riskli derken ne gibi sorununuz vardi
Seherucr Mnevvr53 amin insallah sagolun ♥️ kalp atışları ve hareketleri yavaştı plesentada yaşlanma vardı 33. Haftadan beri erken doğum riski vardı 36 olduk şükür bugün sancılandım aldı doktorum . Ama bebeğim kuvozde malesef solunumu hızlı olduğu için . 🙄
Seherucr 34Gizem Allah razı olsun sagolun ♥️ 3 buçuk gibi çıktım ameliyattan bebeğim küvozde solunumu hızlı olduğu için kendimizi toparlayalım inşallah yazarım 🌸
Seherucr Busra3509 amin insallah Allah razı olsun geldi minigimdr solunum hızlı olduğu için kuvoze aldılar 2 kilo 650 gram doğdu 🌸
Nhlakts Seherucr ben de pazartesi dogum yaptim 37+2 de. Benim de kuvözde minik kızım 1 hafta kalacak dediler solunum sıkıntısından Allah yardımcımız olsun 🤲
Mnevvr53 Seherucr anladim canim hayirlisi , sadece o nedenle juvezdeyse erken cikar kuvezden canim benim kizimda o nedenle 7 gun kaldi