34Gizem merhabalar, doğum sonrasını sormuştunuz . Ben genel anestezi istedim spinalde paniklerim diye bide çok baş ağrısı yapıyo diyolardi bende migren var cesaret edemedim onun için . Önceki doğumum da geneldi zaten 😊 ameliyathanede ameliyat bitince hemen uyandigim için acıyı biraz fazla hissettim ama öyle aman aman bi ağrı sanci değil ikinci sezeryanım olduğu için acısı biraz farklı tabiki 😊 zaten damar yolundan hemen ağrı kesici veriyolar bisey hissetmiyosunuz. Içerdeki pis kanı akıtmak için karnıma bastırdılar 1 saatte bir gelip o zaman canım acıdı yalan yok. Benim doktorum sondaya gerek duymuyo iki doğumumda da takılmadı bana. Tuvaletim gelince sürgü verdiler bi kere ona yaptım sonrası ayağa kalkınca tuvalete gidiyosunuz onada ihtiyaç kalmiyo 😊 3 buçukta doğum yaptım o saatten beri bebeğimi görmedim ilk kez 9 buçuk gibi kalktım ayağa yürüttüler o zaman gittim gördüm ağzında burnunda borular var yatiyo öyle yavrucum 😔 onu öyle görünce kendi acımı agrimi unuttum resmen. Inşallah tez zamanda yanıma getirirler kuzumu Allah kimseyi evladıyla sınamasın 😒 en güzel doğumlar sizin olsun inşallah ♥️