Lololiya cansinege maşallah tosbiğe ben 33 de gittim 2300 bir hafta ileri dedi 33 + 4 düm şuan 31 mayısa randevü verdi kiloya çok takılmıyorum üç kilo olsun şükrederim
Meryem_09 cansinege 32+3 ’te gittim 2216gr dedi doktor gelişimi 1 hafta önde doğum pozisyonunda ama dönebilir de dedi 34+2 olduk haftaya gidicem doktora bakalım ne durumda
Madi cansinege magnezyum kullanıyor musun canım ?Kasıklarımda ağrı vardı 23-24 haftada sonra magnezyum ve kalsiyum kullanmaya başladım çok şükür ağrım yok
Buseclkl Bizim 35+2 bugün gittim 2150 kilosu boyu 38 cm doğum pozisyonunda şuan minyon bi oğlum olcak sanırım kısa boylu kimsede yok ailelerde ama 🤷🏻♀️