cansinege Biz 33+4 de gitmiştik 2150 gr ağırlık 41.5 boyu dedi. Haftasıyla uyumlu ama ortalamanın altında biraz. Ama gelişimi çok iyi gidiyor dedi. Sezeryan tarihi de aşağı yukarı belli oldu. Artık bekleyeceğiz doğumu ağrılarınızın olması vs normal bu zamandan sonra dedi . Ama ben çok şükür o ufaj tefek ağrılar dışında en iyi dönemimde gibi hissediyorum. O kadar sıkıntının üstüne. İnşallah hepimiz yavrularımızı sağlıkla kucağımıza alırız ☺️🥰