Busra030409 Merhaba hanımlar 🙋♀️ Dün doktorum muayene etti 1 cm açıklık ve rahim ağzında yumuşama olduğunu bayrama kadar doğumun gerçekleşeceğini söyledi. Nst ye bağladılar sancım çıktı. Dün sabahtan beri ara ara kasıklarımda sancım da var ama çok düzensiz. Acaba sıklaşması ne kadar sürede olur tecrübeli anneler yorumlarınıza ihtiyacım var 🤔
schulemiss1 Busra030409 herkesin hikayesi farkli derler ya zaman vermek zor. Benim tecrübeme gore duzenli sanciyi beklemelisin benim gece yarisi uyandirdi ilk sanci duzensiz aksama kdr sürdü. 6 gibi duzene girdi 1 saat arayla 7 dk 6dk 5 dk gibi azaldi . Q saat boyunca 5 dk da 1 kez vurdu yani . Gece yarisi da dogdu
Bmom Busra030409 38 haftalığım bende bu sabah nişanım geldi baya yoğun benimde ara ara sancılarım var 2 cm açıklığım var ama düzenli degil sancilar bekliyorum🤷🏽☺️
Gezegen_00 O biraz da sana bağlı doğumu kolaylaştırmak için merdiven in çık, squat yap, bol bol hurma ye, durma ev işi yap yerleri falan bezle sil, doğum kolaylaşır yani akşamına sancın çoğalır akşamına da doğurabilirsin ertesi güne de buna bebek karar verir
Busra030409 Gezegen_00 temizlik yapıyorum sabahtan beri yasaklar olmasa yürüyüş yapmak istiyorum ama malum 🤷♀️ Teşekkür ederim yorumunuz için
Busra030409 schulemiss1 haklısınız her bebek de olduğu gibi her annenin vücudu da farklı. Hayırlısı artık bekleyelim bakalım. Teşekkür ederim 🙏
Diclenur_63 Busra030409 yasak war ama bende yürüyüşe çıkıyorum 15 dk sen yinede çık hamileyim dyince bişey demiyorlar yürüyüşünü yap dogumun kolaylaşır inşaAllah
_gmzee Busra030409 yasak var evet ama en başından beri çıkıp yürüyorum ben. Ankara’da yaşıyorum ben ve burda insanlar gayet çıkıyor parklara felan.. siz de çıkıp yürüyebilirsiniz bence bişey olmaz, en kötü markete fırına gidiyorum dersiniz 😬
Gezegen_00 Busra030409 Rica ederim evde Leslie yapabilirsin dışarıda yürüyemiyorsan , ama bol bol squat öneririm
Busra030409 Diclenur_63 marketi bahane edip hergün 15 dk yürümeye çalışıyorum yürüme sayılırsa tabi 🤷♀️
Busra030409 _gmzee izmirdeyim bende kısa mesafelere kadar gidip dönüyorum çok uzun soluklu olmasa da işe yarar umarım :)
_gmzee Busra030409 hiç hareket etmemekten iyidir 😊 bir de çıkmadığım zamanlar şöyle yapıyordum size de tavsiye ederim. YouTube de walk at home by Leslie sansone var.. evde televizyondan açıp karşısına geçip öyle yürüyordum. Bence bunu deneyebilirsiniz. Şunu söylemeden geçmeyim ama yaptıkları her hareket gebelere uygun değil sonuçta, eğer ki beni zorlayacak riskli bir hareket yapıyorsa ben o sıra normal adım atıyorum, yada çok aşırı tempolu hareket ettiğinde ben normal tempoda yürüyorum 😊
nurdane3504 Busra030409 bende İzmir’deyim canım 31 haftalığım ama dışarı çıkıp yürüyorum kimse bişey de demedi henüz özellikle iftardan sonra da çıkmaya çalıştım her gün bence sizin tam zamanı çıkmanız lazım plates topu ile de hareket yapabilirsiniz
Sofiyamagamedova Busra030409 38 haftayim hic birsey yok bana rahmin agzi yumusak bir parmak aciklik var dedi bende sancilarla gitdim ara ara geliyor ama tik yok 🤣🤣🤣
Busra030409 _gmzee yüzdük yüzük kuyruğuna geldik her yolu denicez artık 😄 onu da deniyim yapabileceklerimi yaparım en azından çok teşekkür ederim yorumunuz için 🙏😇
Bmom Busra030409 35 ten beri nst ye giriyorum ama en son pazartesi günü 3 defa çıktı sadece oda 80 e kadar çok yüksek istenen şey degildi yani