BRUTAL-BETTY Kızlar Instagram dan alıp memnun kaldığınız isimli hastane çıkışı var mı.sayfa önerisi alabilirmiyim acaba 🤗🥰
Krizantem_ BRUTAL-BETTY şen nakış evinden sipariş ettim memnun kaldım 100 tl 3lü set olarak yaptirdim
Dilan2912 BRUTAL-BETTY https://imgyukle.com/i/Om2yZ6 Bizde bundan yaptık çok memnun kaldım yeri olsun kumaşı olsun baya güzel
Teacher-mom BRUTAL-BETTY zıbını tavşanlı istedim ponponlu var ve kulakları normalı 180 tavşanlı tulum olunca 195 ödedim canım ponponlu cırt cırtlı takılıp çıkartılabiliyor ve bebeğin ismi yazan bir keten torbayla gönderiyorlar ☺️
teachervera BRUTAL-BETTY Wabisabim canım. Baskılı sipariş verdim. Hem çok uygun hem yapan bayan çok ilgili her adımda danışarak seçtirerek yapıyor. Yıkadım ütüledim hiçbir bozulma yok. Ponponlu tulum, Tavşanlı şapka, eldiven, önlük, battaniye toplam 135 tuttu