aslannaz21 2bebeannesi ben kizimida suni sanciyla dogurdum cokta zor degil o yuzden tecrubeliyim isterim
Eymen_akca1619 2bebeannesi şu anda anlıyorum sizin ne kadar zorlandığınızı ben ağlama derecesine gelmiştim doğmuycak sandım ama kontrole gideceğim gün çok şükür doğdu inşallah sizde bir an önce kurtulursunuz 🤲çatı muayenesi yapınca doğumu tetikliyo diye duymuştum.
2bebeannesi Eymen_akca1619 2 kere yaptı tetiklerim diye ama zaten acilmam var diye çokta ustelemedi kendi sancimi da bekleyebilirdim yada suniyi deneyecektim şuan ağrılarım var bele vuran düzenli değil düzene girdiği gibi hastaneye gecicem
N_A_Z_L_I_M 2bebeannesi Canım benim çok sevindim gözün aydın olsun ❤️ Sağlıkla büyüt bebeğini inşallah 🥰 Darısı başımıza 🤲🤲🤲
Serapem 2bebeannesi amin cnm cümlemize inşallah Allah senden de razı olsun Rabbım bebesinle saglikli bir ömür geçirmeyi nasip etsin inşallah 😍