2bebeannesi suniyle ilk oğlumu doğurdum onda saatlerce bekledim.2.bebeğimi ramazanın ilk günü doğurdum suyum sancım sonra nişanım hepsi bir gün içinde oldu 40+3 günlük doğdu kendi sancınla ve sancıyı evde çekmek gibisi yokmuş 2.bebeğimde bunu anladım.hayırlı doğumlarınız olsun inşallah rabbim bir avazda kurtarsın sizi🤲