Huzurmelegim_28 Tugceayse bende var hemde 2 tane sezeryan sırasında alırız dediler aglama nedn ağlayıp kendini harap ediyorsun
Tugceayse Huzurmelegim_28 bebeğe zarar verir diye cok korktum kuzum bide düşebilir deyin e direk korktum 1
Elifmondeisen Tugceayse ben her seferinde doktora sormayi unutuyorum. Ama sanirim benim de rahim icinde cunku rahim agzinda dedi doktor. Normal doguma engel olabilecek bir yerde. Sezeryan olma ihtimalim var o yuzden
Tugceayse Elifmondeisen yani ben sezeryan oldum işte cok güzel Di cok cabuk kalktım zaten bence daha iyi sezeryan