Tugceayse rahatlasin tabi ya 🙂 ben 14. Hafta civarinda ogrenmiştim, cok sancim olmuştu, ben de sizin gibi progestan kullandim o donem.şimdi sancim da yok çok şukur. Yarin 30 haftalik olacağım inşallah. Allah hepimize evlatlarina saglikla kavuşmayi nasip etsin 😘