21kilicesra Canım bence bekleme bir an önce git ben 4 haftalıkken öğrendim 8 haftalıkken gittim ve 10 haftalıkken boş gebelik teshisinden kürtaj oldum git saglikla bebeğini gör .. için rahat olsun stresden de uzak dur sakin kalmaya calis Allah yavrunu bağışlasın sana