21kilicesra tam 6+0 iken kalp atışını duyduk biz. Kese, bebeğin rahimde tutunduktan sonra büyüyeceği alan. Sağlıklı bir gebelikte ilk kese, sonra bebek ve kalp atışı olmalı. Bence beklemeden doktora gidin. Ve acil olarak folik asit almaya başlayın! Sağlıklı günler 🌸