Elifozcan_ amin canım inşallah ya vallçook istiyorum şu ilk gebeliğimin sizinki kadar rahat geçmesini valla okudukça nasıl mutlu oluyorum ,🥰🤗🤗🤗🤗 korkularım gidiyo bir nebze..
Birde benim mi söylemem lazım doktora ntsye bağlayın diye yoksa doktorum ulturason çekiyor herşeyine bakıyo tahlilleri istiyo gönderiyor çatı muanesş 38. Haftada yapıcakmış ama
Nts için kendim talep etmelimiyim