Elifozcan_ ay öncelikle hayırlı olsun denk geldiğine cok sevindim..
Çünkü bu cümlelerin aynısını doktr banada kullandı.
34 rahat görürsün dedi suan 35 girdim ama sancılarım ufak ufak var acaba doğum mu?
Sende adet sancı gibi sancılar oluyomuydu
Burda cok okuyorum ya böyle açılması olup ufak tefek sancı dışında bileyi olmayan ama doğuran ondan endişe ediyoru. Aslında ben nasıl anlıycam yaa