Lifemam bende eğer herşey normal giderse 22 eylül doğum yapacağım inşallah allahın izniyle bende ilk alışverişimi perşembe günü yaptım bi kaç parça aldım 😊😊 yeni doğan için 10 lu set standart şeyler var hep ama çoğunlukla zıbın alın dedikleri içinyeni doğan zıbınları yarısını uzun kollu yarısınız sıfır kollu ve kısa kollu almayı düşünğyorum binkısmınıda aldım tabi zaten bedenler genelde 3 ay 6 ay 9 ay 1 yaş olarak tüm kıyafet ve zıbınlar ben hesaplıyorum 3 6 ay arası tam kara kışa denk geldiği için tulum zıbın kıyafetleri 3 -6 ay arası olarak kalın kıyafet düşünüyorum 9-1 yaş arası ise kısa kollu ve sıfır kollu ince kıyafetler tabi bu benim yaşadığım şehire göre diye düşündüm 😂 kayseride yaşıyorum kışın kara kış olarak yazında en fazla 30 32 derece 😂