Busra_gunyuzlu bugün görüştüm doktorla ilk trimestere göre 2.trimesterde daha azalıyor o ağrılar ama regl döneminde muhakkak çekiyorsum o ağrıyı ben 3 dakkada bir gidip iç çamaşırımı kontrol ediyordum 15 haftalığım takmıyorum 1 ay görmüyorum ya o ağrılar olmasa orda olmadığını düşünüp daha çok takıcam böyle düşün böyle bak olaya sonuçta ayda bir göreceksin ve 20.haftalara kadar hareketlerini hissetmceksin ha 5-14 üncü haftalarda zonklayan ağrılarım vardı şimdi daha az