Elifsulak ben de 32. Haftaya yeni girdim 3 gündür bebiş toplanıyor ve karnıma ağrı gidiyordu bir süre öyle olup geçti çok dayanılmaz bir şey değildi duş alınca da hafiflediği için doktora gitmedim 31 haftanın başında doktorum normal olduğunu bir problem görmediğini söylemişti