ilaydarabiaoz Aycadindas 20ekim 17+0dan selam hanımlar biz üçlü tarama verdik kızım olacakmış peki sizler bel ağrıları ve gaz sıkıntıları var mı 😣❤️
Nergis0 Aycadindas 15+3 31 Ekim olarak gözüküyor doğum tarihi ama ilk oğlumu 38 haftada doğurdum o yüzden bu da erken gelir diye düşünüyorum yoksa Kasım doğumlu olacak :) Haftada cinsiyeti öğrendik bir oğlumuz daha olacak :) Sizler cinsiyeti öğrendiniz mi isim düşündünüz mü?
Busra_kr Aycadindas 16.haftadan Merhabalar 🙋🏼♀️ Programa göre doğum 26 ekim ama hayırlısı bakalım ☺️
Gamze1duru Merhabalar bende 15+2 ilk gebeligim hangi testleri yaptrdiniz ikili tarama testi oneriormusunuz
Aycadindas Gamze1duru tercihe bağlı ben yaptırdım sıkıntı çıkmadı çok şükür o yüzden diğerlerini yaptırmama gerek olmadığını söyledi doktor ki doktorum benim ikili tarama testinide mecburi kılmadı çünkü ultrasonda bi gariplik görmedi ben genede yaptırmak istedim
perilice123 Gamze1duru ben 11.haftada fetal dna yaptirdim direkt biraz maliyetli bir test ama hem kesin sonuc veriyor hem de bebegin cinsiyetini ogreniyorsunuz.
Aycadindas Sehnur benim normalde kasım 1 son gösteriyor ama doktorum ekim ortasından sonra bekle dedi ekimde doğum olacağını düşünüyor
ArminN Aycadindas yaa ne güzel bizimki belli değil 😔 13+2 haftalıkken gitmişdim yüz üstü yatmışdı tahmindede bulunmadı 😔
AysezulalGvn Aycadindas benimde kız 🥰 18+2 haftalığız ekimin ilk yarısı gözüküyor doğumumuz şimdilik 😇
ilaydarabiaoz Aycadindas ah ah öleceğim ağrılardan daha 2.5 3 kilo aldım böyleyim son aylarda nasıl olur bilmem🥺
ArminN Aycadindas keşke bende öyle yapsaydım ama doktorumda hiç öyle bişey demedi 😔nasıl geçiyor hamilelik
mislinaninannesi Nergis0 Bnde 15+3 oldum cinsiyeti için gitmedim daha hastaneye ama erkek hisediyorum ve istiyorum. erkek olursa muhammed emin olucak adı inşallah. Eşimde kız hissediyor nisanurum nisanurum diyor bakalım hayırlısı insallah ☺☺☺😀😀