SedefK Minnosannem12 yaptırınca doğum tetikleniyo diyolar ama ne kadar doğru bilmiyorum. Ama yaptırmak da lazım tabii. Sizin kontrol ne zaman acaba, belki o zaman yapar doktorunuz
Yagmurtekinn SudeSelennnn ahahhah gerçekten bende öyleyim o kadar sabırsızım ki artık, bir an önce kavuşmak istiyorum 😍😍🥰 rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah 🥰
SedefK Minnosannem12 benim de 38+5 te yapmış olucak. Geç değil bence. Özellikle doğum belirtisi yoksa ne kadar geç o kadar iyi diye düşünüyorum. Bebeklerimizin gelişimi açısından
Gull_94 Minnosannem12 gece yrısından sonra son 21 bızımde erken gelıcek dıye hıssdıyorm bende ama bellıde olmuyo keyıflerıne baglı tamamen😂
Gull_94 Minnosannem12 bır gece ansızn😂kzıımda benımde hıc belırtım olmamıstı gece anıden sancı baslamstı oncesınde belırtı vermednde gelebılıyolar😂