gmzgmzz Kızlar selam 11-12-13. Haftadaki hamilelere bakıyorum maşallah karınları baya bir çıkmış benim henüz o kadar çıkmadı. Karın tam olarak ne zaman belirginleşir 12. Haftada karnı çıkan var mı? Yada birden mi büyüyor 🤰🏻 😂
Havva5853 gmzgmzz bende 13+1 deyim ama hiç karnım çıkmadı. Galiba bir anda çıkacak diye düşünüyorum. Ama çıkmaması şuanlık iyi sanki. İleride çıkacak halini düşününce. 😂
Nurklc38 Havva5853 hiç birşey hissediyor musunuz ben bazen kendimi gebe değilim gibi hissediyorum normal hayatıma devam ediyorum ☺️
gmzgmzz Nurklc38 varlığını bildiğim için hissediyorum zaten mide bulantısı fazlasıyla bir değişim olduğunu hissettiriyor😂😂. Birde göbişi görsem tam olacak☺️
Havva5853 Nurklc38 ben şuanlık Birşey hissetmiyorum açıkçası. Hareketlerini 20. Haftadan sonra hissedersiniz diyorlar genelde. Ama bazen unutuyorum iş yaparken bir anda beynimde çarkla yanıyor yapma Havva diye 😂
kbr_93 Nurklc38 bende aynı hiçbişi hissedemiyorum duygusal bir bağ yok yani hala normal yaşantıma devam ediyorum karnım çıkmadı benim de 14+5 ama ilk dönemki şişlik göğüs ve karnımda kaldı ve gitmedi normaldede bşraz göbeğim var çok şeyyapmadım😂
Ervan gmzgmzz benimde aynı cnm 14 haftayim az çıktı ciplakken görülüyor belli. Ama elbise giyince belli olmuyo ve hareketlerini hissetmek istiyorum ya
Mom0891 gmzgmzz 11 haftalıgız biraz çıktı karnım , doktorum zayıf oldugun için dedi🙏🏽 Karın içi boşlugun küçük oldugu için genişlemiş dedi
Burcu-Demir01 Mom0891 canım merhaba sana birşey sorabilir miyim hemşireymişsin umarım yardımcı olabilirsin
yelizyeliz gmzgmzz göbektir o göbek bebek olsa duramazlar🤣 20.haftadan önce çok mümkün değil çünkü henüz rahim bile genişlememiş oluyor. Gaz şişkinliği ve göbek o çıkanlar… nohut kadar bebek ne göbeği çıkartsın Allah aşkına🤣
Ecaglaagt gmzgmzz 28.haftamda artık çıkmaya başlamıştı hiç bişey anlayamadan geçirdim hamileliğimi🤦🏼♀️ Tamamen vücut yapısıyla alakalı herkes aynı olmuyor
AsM Benimde 20.hafyamdan sonr cikmaya basladi ilk gebelik ondanmi bilmiyorum zayifimda aslinda ickarnim vardi heralde