Escyln 7 de hastanedeyim. Acilen giriş yaptık ücretini ödedik servise çıktık odamızı gösterdiler odaya girer girmez ameliyat önlüğü bone birde variz çorabı veriyorlar onları giyiyorsun sonra hemşire geliyor bir kaç soru soruyor damar yolu açıp serum takıyor nst ye bağlıyor nst bitince ameliyathaneye indirmeden bir 5 dakika önce sonda takmışlardi bana ben istememiştim ameliyathane istemiştim ama Hatice hoca serviste taktiriyor demişlerdi ama belki sana takmazlar her doktor serviste taktirmiyor demişti hemşire. Ameliyathaneye girdim herkes çok güzel karşıladı doktorum hemşireler anestezi doktoru çok güzel ilgilendikler sagolsunlar