Escyln yooo hiç sorun değil sorabilirsiniz elimden geldiğince yardımcı olurum. Odalar tek kişilik temizliği de güzel hersey paketli şekilde veriliyor size büyüklüğü çok da büyük değil ben 5. Katta kalmıştım çok büyük değildi odası banyo yapmadım doktorum eve gidince yaparsın ameliyat yerini kapatıp da demişti. Ertesi günü oglende çıktım bir sıkıntı olmadığı sürece çıkarıyorlar