zeynepemiromer 365 gün aşeren bir yapım olduğu için gebe olsamda olmasam da mutlaka canım deli gibi birşeyler çeker çünkü şekerim var o düşünce kilo kilo tatlılar o yükselince normal meyve sebzeler çekiyor canım 🤭 bu 3. Gebeliğim ilkinde karpuz ikincisinde mürdüm eriği bunda da bol bol kornişon turşusu ve lahmacun çekiyordu canım kebapçı olacak benim yavru 🤫🤣