zeynepemiromer kızlar aranız da çok fazla şey aşeren yada hiç birsey asermeyen var mı benim gibi 18 haftalık bebeğim ve hiç birşey asermedim sadece bir ara biber kizartmasi canım çekti iki üç gün yedim oda asermemiydi bilmiyorum 😂
Eeliff_ zeynepemiromer 36.haftayı bitirdim aşerme olmadı hiç vallahi sadece ara ara bazı şeyleri bi kaç defa fazla yedim
Lulemom zeynepemiromer 25. Haftadayım hiç bişi aşermedim. Doktorum da öyle bişi yok zaten dedi 😄 ya psikolojik etkileniyolar yada dikkat çekmek için yapıyolar dedi 🤷♀️
zeynepemiromer Eeliff_ belki benimde öyledir ya hep bekledim birşey aserme olur diye ama hiç olmadı sadece dediğim gibi bi ara biber kizartmasi canım çok istedi onu yedim iki üç gun
zeynepemiromer Lulemom aynen ya heralde öyle çünkü bende hiç birşey asermedim ne varsa onu yedim hep 😀
balbocegim27 zeynepemiromer aşermemi bilmiyorum ama gördüğüm her meyveyi canım istiyor iştahım hiç yok sadece meyve yiyebiliyorum
clksyma-97 zeynepemiromer ben sadece bir kere yeşil zeytin çok aşerdim Onur’a yedim diğer türlü çok aşerdiğim aman aman birşey olmadı 😊
zeynepemiromer clksyma-97 en azından kolay bulabilecegin birseymis canım 😊😊bazıları mevsiminde olmayan meyve aseriyor