42esra Arkadaşlar ovulasyon testi ile hamilelik belli oluyormuş. Adetime 5 gün var aciba güzel haber mıdır🥰 https://resimyukle.link/i/owYuJ
afrasil 42esra çok silik canım normalde de silik çıkıyor 2 gün sonra bitane daha yap o zaman belli olur
Mihribancglr 42esra ınsallah güzel haberdir biraz silik ama erken gebelik testi al bide onda bak canim ınsallah vardır
Enisermgl 42esra ben ovülasyon testiyle gebe olduğumu öğrendimmm Adetime 5 gün kala o kadar kırmızıydıkiiii yumurlamadannn daha kırmızydı
Mihribancglr afrasil hadi inşallah vardır dualarım seninle canım 🤲♥️ rabbim mübarek günde kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲🌼
tontirik @42esra hamilelik bu testte şöyle çıkıyor. Yumurtlama pik yapar ya. Heh işte öyle. T C den çok koyu oluyor. Kıpkırmızı. Şuan hamilelik görünmüyor yani canım😊
afrasil 42esra tamam canim onu diyorum iste normalde de t silik çıkıyor senin testinde baya silik çıkmış 2 gün sonra dene koyulaşıyor mu diye
Smk afrasil canım ben hala adet olmadım 9 gün gecti en son 4 fün gecince yapmıstım gebelik testi negatifti.Burda yazılanları görünce ovulasyonla bakayım dedim https://resimyukle.io/r/yNQ9atX9A6 böyle cıktı.Yorumlarmısın test alayımmı genelik umutlanmıyım dedin cunku adetim ilaç cok kullandıgımda gecikir ama bu ay cok degişik belirtiler hissettim.Olursada geç döllenme zaten onu bilşyorm karantinadaydım cunku.Ayy bi yorumlarmısın burdaki arkadaslardanda yorum bekliyorum🙏
tontirik @42esra dediğim gibi olacak. T kıpkırmızı olacak. C daha soluk. Aynı yumurtlama gibi hatta daha koyusu😉 bende öyle öğrendim oradan biliyorum 🤗
tontirik @nur29 aaa tabi canım. Gebe kalınacak en önemli günler yumurtlama ve çatlamadır. Bu testte o günü bulmamızı sağlar😉
nur29 tontirik o günlerin önemi biliyorum tabi ama hamilelik testinden ayrı bi testi olduğunu bilmiyodum