Prenses_Prens inanın şuan da yazdığınız yazıyo şaşkınlıkla okuyorum biz onun yüzünden bebeğimizi kaybediyorduk biz hastaneye yazı yazdık şikayetimizi dile getirdik takipli hastasını tanımıyor kan pıhtılaşmam vardı raporlarla gittik oksapar iğneyi bize bıraktırdı sonra araştırdık 37. Haftaya kadar kullanmamız gerektiğini öğrendik teğit için 4-5 doktora gittik hepsi dedi bunu nasıl bıraktırır gebeliğiniz mucizevi bir şekilde ilerlemiş hemen iğneye başladık. arkadaşımında başına geldi buna yakın olay