Bibebisgordumsanki EceZ Ayy pitirdadi mi 😅 çok hoş hisler demi hele iyice anlamaya başlayın her dakika yatıp hissetmek isteyeceksiniz
EceZ Bibebisgordumsanki çokk değişik bir his . Hemen olup bitiyo idrak etmrsi zor oluyo keşke biraz daha sürse de anlasak iyice 🙈
Merve-1109 Ay 18+5 im günde 1 kere bende hissediyorum genelde tatlı şeyler yiyince oluyor tam göbek deliğimin altında bazen boş yere mi seviniyorum ya gaz mı bu diyodum ama bebişmiş 😂😂
minikprensimmm123 EceZ Bende de oluyor öyle canım bebek olabilir bide bel ağrın felan oluyor mu canım
EceZ minikprensimmm123 eveeett varr 😃 benim hamilelikten önce de olduğu için ara ara alışkınım bel ağrılatına ama 18. Haftamda olmama ramen yataktan kalkarken zorlanıyorum bazrn. Bel ağrısından dolayı.
Bibebisgordumsanki EceZ az daha sabır oyle de olacak. Ben şuan 31 haftadayim karnım şekil değiştiriyor sayesinde. 😅 Sizde görün o gunleri inşallah 🙏
imgeeftelya EceZ ben 25. Haftamdayım son iki haftadır düzenli hissediyorum 🥰 bi hafta sonra daha net hissedersin canım
minikprensimmm123 EceZ Aynen bende öyle canım arada kasıklarıma batma gibi ağrı da giriyor bebek büyüdüğü için oluyor dedi doktor 🤣
EceZ minikprensimmm123 evet o da oluyor bende bana da doktorum aynısı dedi. Bazen yürürken yada yataktan kalkarken saplanıyor kaskatı kesiliyorum hareket edemiyorum .
minikprensimmm123 EceZ Ya biz aynıyız senle 🤣🤣 ben bazen göbeğimin belirli yerleri var bebek seğirince koyom elimi o yer baya bir sertleşiyor canım ondan sonra yine seğiriyo🤣
esmerrmm EceZ oy masallah 😄 her hissetmek istediginde uzan canim cikolata yemenede gerek yok hissedersin zaten artık ogrendin 🥰
Gnc824 EceZ 19.haftamdayım ama net olarak henüz ben de anlayamadım, elimi tam olarak nereye koymam gerekiyor gezdiriyorum ama bebek mi vücut hareketi mi çözemedim 😅🤭