Duygus97 stres yapma sakin ol canım , ben herşey yolunda giderken 27+1 de doğurdum kızlarımı. Erken doğum belirtim hiç yoktu. Ciğer iğneside vurulamadı doğal olarak. 6 haftadır yoğun bakımdalar ama çok şükür durumları iyi toparlanmalarını bekliyoruz. Bak senin haftan bana göre çok daha iyi. İyi düşün iyi olsun.