mucizebebek03 Yoncaglseven 16 haftalığız bizde cinsiyetimiz tam değil ama erkeğe benziyor dedi yüzde 70 3. Hamileliğin rahatlığı mı bilmem güzel geçiyor bazen çok halsiz oluyorum sanki uykumu alamıyorum onun dışında çok şükür iyiyiz🥰😃
Ayzetuka Gizmom bende kullanıyorum tiroid hapı normal bireylere göre ideal hamilelik için yüksekmiş oysaki sınır değere baya uzaktı çıkan değer 😐
Gizmom Ayzetuka kaç cıktı acaba? Ben hamile kalmadan önce öğredim 4.8di 50 mg hap kullanıyordum, suan değerim 0.90 ama hala 50 mg kullanıyorum onu anlamadım bende gidince düşürmesini isticem
ebrugk EceZ ya bende öyle bişi hissettim dün. Ama hem ilk hamilelikte 16 da hissedilmez diyolar, hemde biraz kiloluydum zaten kiloda geç hissettirir diyolar. Ondan inandıramadım kendimi 😅
ballisiyavrum ebrugk baktım ama bulamadım🤦♀️Allah gönlünüze gre versin canm genelde ikili testte tahmn yaptysa turuyor sanki .3arkadasımında hep ikilideki drun tahmni doğru çıktı
EceZ ebrugk ben de tam 17+2 yğm bugğn ama geçen hafta da böyle bişeyler hissetmiştim ben. Kilolu olunca geç hissedilir diyorlar evet doktor bana da 22 lerde hissedersin ama zayıf olduğun için belki bı günlerde hissedebilirsin demişti. ama belki senn hissettiğin de bebiştir ☺️ 🙏🏻
Havin6565 Yoncaglseven 16+2 bügün baş ağrım be bulantı hamileliğin başından beri var bugün fala olmadı inşallah biter bir hafta önece gittim yüzde seksen kıza benziyor ayın 17 yine gidecem inşallah kesin öğrenirim