Biz bugün tam 16 haftalık olduk. Benim hiç bulantım olmadı çok şükür ama çok iştahsızlık var. Hâlâ bi çok şeyi canım isteyerek tat alarak yemiyorum. 13.haftada gitmiştim doktora %70 kız demişti ki biz de öyle hissediyoruz baştan beri 😍 bütün gün işte oturmaktan kuyruk sokumu kemiğim çok ağrıyor ayağa kalkarken zorlaniyorum. Gece 2 kere bile uyandığım oluyor tuvalet için. Çatlak kremi henuz almadım, zeytin yağı önerenler oldu kararsızım hâlâ. Bebeğimin hareketlerini hissetmek için sabırsızlanıyorum 🤗 3lü tarama testi haftasına girdik yaptıracak mısınız hanımlar ?