Leylaalin idiloska bizim minik hala donmedi yan duruyor ama donme aşamasında gün geçtikçe çaprazlasiyor 😂
idiloska Leylaalin ben de bilmiyorum döndü mü acaba bugün anlayamadım çok acayip bişey yaptı baya acıdı kaburgam pztesi kontrolüm var bakalım,