Munzurrrrr canim ben cumartesi günü gittim 29+5 tim doğum pozisyonu almis ve erken doğum olabilir dedi yatis verdi ciğer geliştirici vuruldu bugün de kontrol oldum aynı pozisyonda 30 oldum inalah yukari cikarda rahatlarim yaaaa rabbim sağlıkla zamaninda kucağımiza almamızı nasip etsin inşallah 🤲🏻🌺