Kuzumm55 Kestanesekeri Kestanesekeri 16+3 olduk hayırlısıyla bir oğluşum olacak 😊💐saglikla gelsin kuzularimiz
Kestanesekeri Defnem07 cinsiyet belirtisi bakmaktan kafayı yiyordum ben de 😄 kemik yapısından tahmin yapıyorlar burda ne dediler ☺️
Defnem07 Kestanesekeri ya bende en son ikili testi okudum ona bakıcam birazdan ondan tahmin edilebiliyormuş 😌 burda biri erkek dedi biri kız 😄