Kızlar jilet ile özel bölgenizi nasıl alıyorsunuz yani herhangi bir krem losyonda kullanıyomusunuz ? Ağdaya gidemiyorum su fazlalığım vardı ve erken doğum riskim vardı malum ağda da son aylar önerilmiyor mecbur jilete kaldım . Üst neysede altlar çok zor olmuyor mu ya 😣🙊