Cerenn48 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun.. hamilelik tam bir tevekkül sınavı, kapalı bir kutuda en kıymetli hazinemiz var ama müdahale edemiyoruz🤰mesaj “her şey Allah’ın”.. ben de 7 yil sonunda oğluma kavuştum her gün iğne olarak.. 30.haftada bile yaşıyor mu diye, kalp atışı duymak istiyordum kontrollerde🙃şimdi aynı korkulu bekleyiş kızım için.. Yasanalar sağlıklı,tatlı bir anı olarak geride kalsın insallah🍋