Cerenn48 🍋merhaba, benim oğlumda da detaylıda çıkmıştı.. dr’umuz "anne karnında da geçebilir, doğumda sonra bir kaç idrar yapınca da geçebilir ya da yaşamın ilk bir yılında geçebilir daha da geçmezse operasyon gerekebilir ama korkulacak bir durum değil.erkek bebeklerde daha sık görülür.su dolu bir ortamda çişini tam bosaltamadigı için tekrar böbreğe kaçar."demişti.. oğlum 3 günlükken baktirdigimizda normale döndüğünü gördük.. sıkmayın canınızı tez vakitte sizinki de düzelecek inşallah.. sıkı takip ettirmeyi unutmayın🍋