Didemmmmm AdakAybike bende kızım olursa Asel olsun istiyordum ama son zamanlarda çevremde çok duydum vazgeçtim. Pera (güçlü sağlam kadın) ya da Hena ( uğur getiren) arasında kaldım. 💕Sağlıkla gelsinler bakalım 🙏
Gunerssvvl Tgbkrm-21 ilk kızımın ismi Ada 4 yaşında şu an cok seviyoruz bu ismi hala😊 ikinci kızıma hamileyim Duru düşünüyoruz fikir olur belki 😊😊😊💓