Tgbkrm-21 Bende çok kararsızım güneş,duru,ela,inci,ada isimleri arasında kararsız kaldım bu gibi isimler varsa fikrinizi alabilirim Beyza koy dediler acikcasi eski isimlere saygım sonsuz ama istemiyorum 🌸
Gunerssvvl Tgbkrm-21 ilk kızımın ismi Ada 4 yaşında şu an cok seviyoruz bu ismi hala😊 ikinci kızıma hamileyim Duru düşünüyoruz fikir olur belki 😊😊😊💓
Ela20 AdakAybike ipek, fulya, funda, bilge, gülsel, Gökşen, Dilara, Dilay, Asya, Ilgın, Beril, Arya, Güzin, Tuana, tuğsem, Aylin, Aydan
Lylaalp AdakAybike Asel: cennette akan bal ırmağı adı Muhammed süresinin 15 . Ayetinde geçiyor (eşim çok istedi bu ismi) Tuana : Cennete düşen ilk Yağmur damlası , bolluk bereket anlamıymış (kayınvalidem istedi koymamızı) Asel Tuana ❤️ Koyacağız nasipse
Sehnur AdakAybike bizde ceylin koyucaz kız olursa ama kur an da geçmediği için yanına Nur da koymayı düşünüyoruz :)
Didi6 Sehnur Ceylin’in gerçek anlamı yengeç yuvası canım. Iyi araştırın. Yanına Nur eklemek pek bir şey değiştirmeyecek