kubraballi23 Sevilay2855 ya sizinde baya tahlihsiz şeyleriniz olsun çok üzüldüm çok geçmiş olsun..🙏 cok tesekkür ederim yanıt verdiğiniz için ama normalde bi sıkıntı olmazsa hastanede kalmaya filan gerek yok dimi 5 dk işlem takılıp eve gönderiliyor galiba?
kubraballi23 Sevilay2855 ya sizinde baya tahlihsiz şeyleriniz olsun çok üzüldüm çok geçmiş olsun..🙏 cok tesekkür ederim yanıt verdiğiniz için ama normalde bi sıkıntı olmazsa hastanede kalmaya filan gerek yok dimi 5 dk işlem takılıp eve gönderiliyor galiba?
Sevilay2855 kubraballi23 evet normalde sabah girip akşama çıkılabilen bi işlem inşallah çok rahat geçirirsiniz böbrekler için önemli istediğim tarafa yatabiliyorum bu sayede bi endişem yok böbrekte genişleme vs olucak diye
Serpil-3 Sevilay2855 ilk başta öyle oluyor aman aman bi daha ne çocuğu diyor diyorsun o acılar unutuluyor ikinciyi istiyorsun bana bakma üçüncü kaza kurşunu 🙈🤷♀️