Hanımlar size danışmak istediğim bir konu var ilk defa yazıyorum
Kısaca anlatmak gerekirse böbrek taşı yüzünden hamileliğin başından beri hastanelerdeyim. 2 kere stent için ameliyat oldum ve sürekli idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum ,devamlı serumla ilaç almaktan ve idrar yaparken,yürürken acı çekmekten dolayı artık dayanacak gücüm azaldı en son hastaneye yatışımda alttan muayne etmeye çalıştılar fakat oraya taktıları spekulum dedikleri alete dayanamadım ki elle muayneye bile zor dayanıyorum çok hassaslaştı vajinam bunu yaşadıktan sonra kara kara düşünüyorum nasıl doğum yapıcam nasıl çatı muaynesi olucam diye benim gibi vajinasına hiç dokunduramayan var mı yada nasıl dayandınız?
Ve hamilelikten önce rahim enfeksiyonu geçirmiştim o zamanlar böyle bi şikayetim yoktu gayet rahat muayne olabiliyodum şimdi ağlamaktan helak oluyorum