Semarasemra 112alp Gullum sen ve bebiş şu an kaç haftalık oldunuz ,Biz 16+1 . 💙 salıcakla gelsinler inşallah birde bu resim var 😄😄🥰https://klasresim.com/i/t6pcO
112alp Semarasemra annesiii maşallah nasıl da salmış sana kendisini göstersin diye kuzucum😍biz 14+2 olduk bugün kuzum
Semarasemra 112alp Allah kucagımıza da almayı nasip etsin inşallah , gullum ben hâlâ bebişin hareketlerni hisedemiyorum , inşallah 1, 2 haftaya hisedrrim , sen de durum ne hisede biliyormusun .. 💙🥰
112alp Semarasemra inşallah canım ya 🙏bn biraz hissediyorum hani her gün değil böyle çok tatlı ya da güzel doyduğum zaman😀kıpırtı oluyo kelebek uçar gibi özelikle yan yatarken
Ekvatoral 112alp Aynen bizde de içten bir istek kız olmasıydı özellikle eşimin ama doktor tahmininiz var mı deyince hep beraber erkek demiştik. Doktor da şaşırıp evet erkek demişti ☺️ İsteği ve hissi ayırt edebilen biliyor bence ☺️
112alp Ekvatoral aaa resmen aynı şeyleri yaşamışız kuzum ewttt hisler ve istekler gerçekten çok farklı bakalım hakkımızda hayırlısı 😍🙏
Elzecan busragole benımde boyleydı ilk dedıgınde erkek demıstı ıkıntı defa muane de kız dedi ve 9 ay boyunca hep kız dedi ve dogum da oglum oldu pempeler ıcındeydı oglum😂😂
busragole Elzecan ya kıyamam 😁 ama zaten artk erkek bebek kiyafetlernde de pembeler var bugun baktim biraz ☺️ masallah hepsine 🙏🏼🤍
112alp Elzecan ayyy nasıl bi şaşkınlık olmuştur sizde düşünemiyorum 😀aslında benim taktik ilk gebelikten ders oldu sadece bir dr ile yetinmiyorum 😀d tabi adamlar kesin konuşunca insanın aklıma gelmiyor o da var
Elzecan busragole ablası var aralarında 20 ay var o yuzden hepsi pembeydı erkeğe pempe yakısmıyor canım inan ki bazen kıızm diyesim geliyor annesinin gulu dıyorum😂😂😂
112alp busragole kuzu benim nereduesye oğlumda hiç mavi bişey yok varsa da su yeşili anca vardır 😃renkli ekru vs aldım hep ztn direk mavi sevmiyorum pembe tşörtleri bile var
hanzadeee busragole ayyy sen de mi 😂 bende oyke hissediyodum hayirlisi kiz ya da erkek artik saglikla kavusalimda gerisi onemli degil🌹
Elzecan 112alp hemde nasıl saskınlık dogumdq pempe bileklik taktılar sonra dediler senin oglun oldu dediler mavi bileklikle geri degıstırdıler 😂😂3 doktura gittim cnım ben hepside kız dedi 😂😂
busragole 112alp harikasin bende hep o renklere bakıyorum kiz da olsa erkekte. sarilar ekrular su yesilleri 🥰
112alp Elzecan amanın😀kız bu nasıl bişey olmuş sendeki de tam büyük şoook ne bileyim biri göremezse diğeri görür diye ama senin üçü de aynı😃bak işte kısmet doğana kadar be olacağını insan garanti bilemiyor