Ekvatoral bn nedense sanki yüzde yüz erkekmiş 🥰ilk bebeğimde de hissetmiştim hatta onzmn dr kız demişti bn hayır kız değil demiştim ısrarla doğuma kadar nereydeyse hep kız dedi eşim baktı ki inatla hayır erkek diyorum başka dr a gittik o erkek dedi hatta pipi net gösterdi 😃hani his başka istek başka olur ya öyle bişey oldu ve yine öyle 🙈istek kız da olsa hislerim erkek diyo yine bakalım hayırlısı sağlıklı olsun da ama meraklanıyor insan 😍