Taze_gebe Teacher-mom ben muz çok yerdim yumuşak ve tatlı olunca dünyalar benim olurdu 😂gebelik şekeri çıktı onun etkisi oldu mu acaba çünkü börek çörek abanmamıştım😫
Asil_Egem Teacher-mom bende hep olgunlaşmış yiyorum bide normalde hiç sevmem onu da zorla yiyordum boşa mı yedim şimdi ben😃😃😃😃