Mnevvr53 25 haftalık doğum yaptım gebelik zehirlenmesi yasadım tansiyonum cok yüksekti bebege kan gtmiyodu büyük ihtimal pıhtılasma olustu ama birden kötülesince doğum oldu. Normaldede ben tuzu sevmem tuzlu yemem ama artk daha dikkatli davranmak lazım. Sağlık ocağı konusundada aşırı sinirleniyorum asla bi daha hamilelkte gtmeyi düsünmüyrm mecbur sürecler dısında. Normal olan tansiyonm her gidisimde yükseliyodu orda ebe yüzünden sacma sapan bizim burdaki sağlık ocagı evde takip etmek doktorla iletişimde olmak acıkcası benm daha isime geliyo😂