Es1609 ben ecoprim kullandim ilk gebeligimdeki gibi olmasin diye hem kan sulandirici hemde hipartansiyon icin verilmisti ama 32 haftada mecbur birakiliyo zaten 32 hafta olmadan tansiyonum cikmaya basladi ilk baslarda normaldi hersey , 29 nisanda tansiyon cikmaya basladi ecoprim iciyordum dusuyordu sonra tekrar yukseliyordu o yizden ilacimi degistirdi alfamet tansiyon ilaci verildi onu kullaniyorum şuan ilk gebeligindeki gibi olmasin diye önlem aliniyo zaten ne ignesi vurulcakyi kan sulandiricimi acaba.?