Yaprakdokumusever ayy bugün bende oldum 38.haftamızdayız bebek doğum şekline kadar almış fakat benim çatım darmış 🥺 ama sadece parmaklarını yitince canım acıdı onun dışında hiç acımadı gerçekten çok abartılmış bu çatı muayenesi hiç düşünülen gibi değil üstelik çatımın dar olmasına rağmen 🤷♀️ Sadece o çatı sandalyesi insanın psikolojisini bozuyor o kadar 🤭 ve sonuç olarak sezeryan olacağız mecburen haftaya günümüzü de aldık🥰 rabbim yavrularımızı sağlıkla kucağımıza aldırsın inşallah bizim son 7günümüz ❤️