Aminam İyi yapmışsınız. Maalesef çok kötü davranan doktorlar ebeler hemşireler var sanki silah zoruyla işlerini yapıyolarmışcasına.. geçen bi doktora denk geldim o kadar tatlı dilliydi ki şok oldum yani devlette böyle doktorlara alışkın değiliz malum , teşekkür ederim dedim en son niye dedi 😂 çok güzel davrandınız falan dedim bi mutlu oldu yani çok zor bişey değil gerçekten ikimizde mutlu mutlu ayrıldık ordan çirkefliğin lüzumu yokki