benaslindayohum aynen öyle yürüyüşlerde yatakta yatmakta falan pijama hem daha güvenli hem daha rahat oluyor gecelikte bez kayabilir falan rahat edemezsiniz ben edemedim en azından evde giyersiniz efil efil serin tutar dikişler bayağı aşağıda olduğu için pijama kolay kolay dikişe denk gelmiyor rica ederim sağlıkla kavuşun bebişinize :))