Dilaraksknclk Merhabalarrr🙏🏼🙏🏼😍 Sezeryan doğumdan sonra ameliyat kıyafetlerini çıkartıp pijama takımı mı gecelik mi daha rahat oluyor anneler ? 2 tane pijama takkmı aldım 1 tane lohusa seti aldım fotoğraf çekimi için bir de gecelik mi alsam diyorum 🤔🤔
Mucizebebekk Dilaraksknclk ben doğum yapmadım ama okudugum cogu postta elbise daha rahat diyolardı sezeryanda
benaslindayohum Dilaraksknclk bende daha dogum yapmadım ama doğuran arkdslarimin cogunu gecelik dedi diye 2 gecelik 1 pijama yaptım 😊 hem dependi cikartir rahat olur hem muayene kolay olur diye dusnuyorum yasayrak gorucez 😊
Burcu4135 Dilaraksknclk gecelik daha mantıklı cünkü gelip gidip dikislerinizi kontrol edecekler en azından ilk gün gecelik giymekte fayda var. 2. gün belki alt üst takım giyilir bende 2 gecelik elbise 1 adet alt üst götürecegim
SerpilEsra Dilaraksknclk gecelikte dikislerine bakildigi zaman baya kaldirmak zorundasn pjamada sadece alt pantolonu hafif indiryorsun daha rhat olacagini dusunuyorm ben ilk dogumda pjama giydim
Zeynep0886 benaslindayohum normal doğum olacaksa gecelik rahat sezeryan için alttan muayene olmayacağınız için pijama yeterli bende hem gecelik hem pijama takımı aldım gecelik giymedim hiç pijama yetti
yildizcicegi Benimde şu sıra araştırdığım konu 🙈 Sonda takılı olacağı için gecelik daha iyi deniyor.. Kimide sonda çıkana kadar ameliyat giysisi üzerinde oluyor diyor.. Kafam karıştı 🤷🏼♀️😅
SerpilEsra yildizcicegi sonda cikanakdar ameliyat elbisesi ustunde oluyor zaten belden asagi uyusuk oldugun icin hemen giyinme luksun yok sezeryanda🥰
Zeynep0886 yildizcicegi sonda ameliyata girerken takılıyor o zamanda üstünüzde zaten ameliyat önlüğünüz oluyor kendinize gelince sonda çıkartılıyor pijama takımı giyebilirsiniz hasta bezi takılacak çünkü gecelik rahat olmaz bezle pijama daha iyi oluyor
yildizcicegi SerpilEsra hımm o zaman pijama daha mantıklı dediğiniz gibi.. Hiç rahat edemem çünkü gecelikle.. Yürüyüş falanda yapmak gerekiyormuş sanırım onun içinde iyi olur..
Krizantem_ Dilaraksknclk Gecelik dikisleri kontrol acısından daha rahat oluyormuş ben yanıma gecelik ve 2 pijama takımı aldım nasipse doğumdan çıkınca geceligimi giyerim. Normal de rahat edemem ama nasilsa refakatciden baskasi olmayacak.
Asyadilan1 Dilaraksknclk pijama almıştım ben çünkü gecelik olunca normalde de pek rahat edemem toplanması yüzünden.. şimdi tekrar pijama takımı alıcam.
SerpilEsra yildizcicegi evet canm daha mantikli sadece birkere bakti doktor dikislerime zaten ondada pijamayi bi tik asagi indirdim o kadar elbise rahatsiz eder dye dusunyorm
benaslindayohum Zeynep0886 evet sezaryen buyuk ihtimalle de pijama alti rahatsiz etmez mi ki lastikli oldugu icin o korkutuyor 🤔
Zeynep0886 benaslindayohum ben sezeryan oldum kocaman da göbişim vardı dikişler tam vajina üstünde oluyor lohusa pijaması olursa yada bol pijama çok rahat oluyor giydiğiniz şey düşük bel değilse pijama çok rahat çünkü sonda çıkartılıp bez takıyorlar pijama daha iyi tutuyor bezi geceliği genelde normal doğumda öneriyorlar alttan dikiş olduğu için pratik olsun diye ama yinede siz bilirsiniz ben gecelik aldım öylece kaldı
benaslindayohum Zeynep0886 dikisin ustunde tuttuktan sonra sorun yok o zaman tesekkur ederim evde kullanirim gecelikleri onden dugmeliler çünkü yazin efil efil rahat olur 😂
Zeynep0886 benaslindayohum aynen öyle yürüyüşlerde yatakta yatmakta falan pijama hem daha güvenli hem daha rahat oluyor gecelikte bez kayabilir falan rahat edemezsiniz ben edemedim en azından evde giyersiniz efil efil serin tutar dikişler bayağı aşağıda olduğu için pijama kolay kolay dikişe denk gelmiyor rica ederim sağlıkla kavuşun bebişinize :))